Yspeert Advocaten in Groningen roept ondernemers op om Sinterklaas te helpen met 1.000 cadeaus

  • event13-11-2020
  • schedule12:00
  • timer3 minuten

Help Sinterklaas met 1.000 cadeaus

Yspeert advocaten start de actie ‘Help Sinterklaas met 1.000 cadeaus’ en roept ondernemend Groningen op om mee te doen. De cadeautjes gaan naar kinderen in gezinnen waar Sinterklaas vieren met cadeaus niet vanzelfsprekend is.
 
Yspeert advocaten start alvast met de inbreng van 200 cadeaus. Met de inzet van Omarm Groningen -het platform tegen armoede- kan de actie dit jaar heel groot worden. Voor de actie vraagt ten om ingepakte cadeautjes voor kinderen tot en met 16 jaar. Organisaties als Quiet Groningen, Voedselbank Stad Groningen en De Zeecontainer zorgen samen dat de cadeautjes bij de juiste kinderen terecht komen. Sinterklaas heeft al laten weten dat hij het een supergave Sint-actie vindt.
 

Hoe het begon…

Vorig jaar opende Yspeert advocaten hun nieuwe kantoorpand aan de Eemsgolaan in Groningen. Aan relaties werd gevraagd een Sinterklaascadeautje mee te nemen, in plaats van een geschenk voor het kantoor. Woordvoerder Martine Millet: ‘De reacties en ook de hoeveelheid cadeautjes waren hartverwarmend en overweldigend. Het overtrof al onze verwachtingen. Iedereen had gehoor gegeven aan ons verzoek en de meeste ondernemers kwamen met meer dan een Sinterklaascadeau naar de opening. Een nieuwe traditie was geboren.’
 
Juist nu wil Yspeert advocaten haar steentje bijdragen en bovendien andere ondernemers oproepen om aan te haken. Millet: ‘We hopen dat we met deze actie zoveel mogelijk Sinterklaascadeaus kunnen inzamelen. Hoe mooi is het als we 1.000 cadeaus ophalen? Laten we dit met Ondernemend Groningen mogelijk maken!’
 
Reactie Sinterklaas: ‘Wat zullen de kinderen in Groningen hier blij mee zijn. Ik vind het echt een super Sint-actie. Nou, dag hoor!’
 
Organisaties als Quiet Groningen, Voedselbank Stad Groningen en De Zeecontainer zorgen samen dat de cadeautjes bij de juiste kinderen terecht komen.
 
Op elk cadeau moet staan: [leeftijd kind] en [jongen], [meisje] of [neutraal].
 
Ondernemers die willen meedoen, kunnen ingepakte cadeautjes afgeven bij:
 
 

Inzamel locaties

Goede doel:
Bezorgadres:
Openingstijden:
De Zeecontainer
 
Ulgersmaweg 141 – 3
9731 BR Groningen
Maandag t/m vrijdag 9.00 - 14.00 uur
Zaterdag 09.00 – 12.00 uur
Quiet Groningen
 
Oosterhamriklaan 101-115
9715 PA Groningen
Dinsdag en donderdag 10.00 – 16.00 uur
Voedselbank Groningen
 
Ulgersmaweg 57
9731 BL Groningen
maandag t/m vrijdag 08.30 uur en 12.30 uur
 

U mag de cadeaus ook bij ons afleveren, wij zorgen dat ze op de juiste plek komen.

Kantoor
Adres
Bezorgmomenten
Yspeert Groningen
Eemsgolaan 17
9727 DW Groningen
Donderdag 13.00 – 17.30 uur
Vrijdag 8.30 – 17.30 uur
 

Doet u ook mee?

Juist in deze tijd is het goed om elkaar een steuntje in de rug tegeven!
 
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Martine Millet 06 – 30 89 24 42 of u kunt een email sturen naar m.millet@yspeert.nl
 
Omarm Groningen is het platform tegen armoede. Het verbindt ondernemend Groningen met partijen die actief willen zijn voor mensen in armoede. Omarm Groningen brengt mensen samen, zorgt voor actie en regelt resultaat, met diensten, contacten of geld. Alle ondernemers die bijdragen worden vermeld op de website van Omarm Groningen. Voor meer informatie  kunt u naar https://www.omarmgroningen.nl/

Uw eerste aanspreekpunt:

Martine Millet

Zo lang ik me kan herinneren heb ik een passie voor gastvrijheid met oprechte aandacht en excellente service. Juristen hebben een inhoudelijke focus en zijn in de eerste plaats gericht op het leveren van juridische kwaliteit. Met mijn passie breng ik binnen de advocatuur een “frisse” blik op dienstverlening. Ik zorg ervoor dat de gastvrijheid binnen Yspeert haar brede dienstverlening ook de juiste aandacht krijgt. Ik verifieer of ons kantoor de hoge verwachtingen van onze cliënten waar maakt en of er ruimte is om die verwachtingen nog verder te overtreffen. Ik adviseer van de wijze waarop we concreet met onze cliënten omgaan in de dossiers tot en met de gastvrijheid die de cliënt ervaart als zij te woord wordt gestaan of op kantoor wordt ontvangen.