Academy: ‘Hoe om te gaan met klachten van huurders’

Speciaal voor woningcorporaties, organiseert Yspeert advocaten op dinsdag 3 maart de academy:

‘Hoe om te gaan met klachten van huurders’

Huurderstevredenheid is een belangrijk thema voor woningcorporaties. Huurders kunnen bijvoorbeeld ontevreden zijn over de huurprijs(verhoging), de servicekosten, de staat van hun woning of overlast ondervinden van hun buren. Het is belangrijk om de klacht goed af te handelen. Een juiste beoordeling van de klacht helpt bij het bepalen van de eventuele vervolgstappen. Kunt u de klacht op waarde inschatten? Is er bijvoorbeeld echt sprake van een gebrek aan de woning? En hoe wordt overlast vastgesteld?

Tijdens de Academy bespreken we hoe u kunt vaststellen of er sprake is van een gegronde klacht en hoe u daar vervolgens mee om zou kunnen gaan. Daarnaast geven wij u tips waarmee u in uw dagelijkse praktijk uw voordeel kunt doen. Uiteraard is er ruimte voor het uitwisselen van ervaringen en het stellen van vragen.

Sprekers

Arianne Klok en Kristien Croezen zijn specialist op het gebied van huurrecht en hebben ruime ervaring met het werken voor woningcorporaties.

Programma

15.15 uur            Ontvangst met koffie en thee

15.30 uur            Start Academy

16.30 uur            Gelegenheid tot napraten

17.00 uur            Eindtijd Academy

Datum en locatie

De Academy wordt georganiseerd op de vestiging van Yspeert advocaten in Groningen:

Dinsdag 3 maart aan de Eemsgolaan 17 te Groningen

Aan de voor- en achterzijde van ons pand is ruime parkeergelegenheid. Tevens is onze vestiging goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

Aanmelden

U kunt zich aanmelden door een email te sturen naar academy@yspeert.nl of aan te melden via de link.

Aan uw deelname zijn geen kosten verbonden.

Deze academy wordt exclusief georganiseerd voor woningcorporaties. We houden hier bij het registreren en goedkeuren van de aanmeldingen rekening mee.

Deze academy is onlangs geweest.

Deze academy is onlangs geweest.

Academy op locatie?

Wij geven regelmatig dit soort Academies (op locatie), benieuwd wat we voor uw bedrijf kunnen betekenen? Neem contact met ons op voor persoonlijk advies.

Naar contact

Programma

16:15 uur

Ontvangst met koffie en thee

16:30 uur

Start academy

17:30 uur

Gelegenheid tot napraten

18:00 uur

Eindtijd academy

Contactpersoon voor deze Academy

Arianne Klok

Arianne Klok BBA (Bachelor Bedrijfskunde) is advocaat sinds 2008. Naast Bedrijfskunde studeerde zij Nederlands Recht aan de Rijksuniversiteit Groningen, met als specialisaties Privaatrecht en Bedrijfsrecht.  Arianne heeft ervaring als bedrijfsjurist bij NDC-VBK de uitgevers (o.a. Dagblad van het Noorden en Leeuwarder Courant) en was nauw betrokken bij de ISO-certificering van haar vorige advocatenkantoor.

Arianne Klok bekleedt diverse bestuursfuncties waarin zij vaak vanuit commerciële en juridische invalshoek beleid uitzet en organiseert. Zij maakt deel uit van het bestuur van AOV Oranje Nassau en Stichting Help Direct. Zij is actief en betrokken bij diverse netwerken, zoals de Commercieele Club Groningen, Sociëteit Ventus en de Noordelijke Vastgoed Sociëteit. Arianne is lid van de Commissie van Beroep van de Jongeren Commerciële Club Groningen en van de Adviescommissie van Dialogical Coaching netwerk (DCn). Daarnaast is Arianne als docent betrokken bij de Ondernemersacademie Groningen.

De commerciële praktijk van Arianne Klok is gericht op de rechtsgebieden vastgoed en ondernemingsrecht. Haar cliënten zijn startende en gevestigde ondernemers, vastgoedeigenaren, verhuurders en huurders van woon- en/of bedrijfsruimte. Arianne denkt met klanten mee op operationeel en managementniveau, overziet processen en streeft naar efficiëntievoordeel.

050 207 16 04 +31 (0)6 502 629 43 a.klok@yspeert.nl